sâmbătă, 17 octombrie 2009

maruntisuri

nu conteaza de ce e sunt aici, acum. poate pentru a nu fi in alta parte
ce mult imi plac diminetile cu bratele altcuiva
si mersul lin, impiedicat, cu varful degetelor pe o piele fina
as fi vrut sa fiu omul puternic care pretindeam candva ca sunt
stiu ca noptile reci si strazile ude si pustii au fost inventate pentru mine
stiu ca nu degeaba Copoul e atat de lung. pentru ca se termina la tine
iarasi e frig afara si miroase a frunze calcate si a caine ud
nefericirea vine dintr-un zambet ignorat
marti vin la tine. avem atatea sa ne povestim
imi este frica sa fiu singura cu mine
stiu ca nu m-as putea ierta
canta “your love means everything”
incepe sa fie tarziu in mine
mi-e dor de un zambet impartasit
mi-am dat sufletul pe 60 ron
nu am primit rest
nici nu mai conteaza
am pierdut


nimeni nu stie cata nefericire zace in mine

Niciun comentariu: