luni, 19 ianuarie 2009

y la dejaste volar..

EL: Ce faci?

EA: Ma urc pe nor..

EL: Esti nebuna?!... de fapt... asa esti tu

EA: Nu prea reusesc eu in fiecare zi..dar incerc

EL: .. esti bine?

EA: Da..de ce?

EL: ..aseara a fost vant si minus..si rece..si ma gandeam..ca..poate e de la tine

EA: :))..nu stii ca am devenit prietena cu noaptea?

EL: Nu..n-am mai vorbit de mult..ce sa mai stiu de tine..?

EA: Mi-e bine.. acum..

EL: ..dar maine...ma gandeam..

EA: Maine..tu stii cine e maine?..

EL: As vrea sa fie o cafea...la tine

EA: E 12.00..e maine...vii la o cafea..la mine?

EL: Ma bucur ca ti-e bine..

EL: Ai uitat ca...nu beau cafea:)

EA: Mi-e bine..maine.

EL: Ai grija de tine....pentru mine:)

EA: Mi-e bine..

Un comentariu:

Anonim spunea...

ai grija de tine... pentru noi:)



si daca asa, ai grija si de mine.