miercuri, 26 mai 2010

carte postala

Doar faptul ca nu ma poti auzi ma face sa imi incalc principiile si sa-ti vorbesc cu mainile. Mainile care te-au atins fara sa lase urme.

Am petrecut ieri o zi frisonanta in asteptarea unui sms din partea ta. si toate diminetile zgribulite, cand ma intind alintata in cautarea unor maini care sa ma cuprinda tare, tare.. :)

Uneori imi pare ca lucrurile din jurul meu nu stiu sa iti mai inteleaga numele. Si eu insami sper ca nu-l voi mai intelege intr-o zi.

Stiu prea bine ca n-ai sa mai alergi niciodata noaptea sa ma intalnesti, ca n-ai sa ma mai rogi niciodata sa plec cu tine sau sa te astept.
Urasc felul indaratnic si absurd in care m-am agatat de o iubire inventata la ceas de seara, cand inima imi vuia a pustiu...

cand eram mica, mica am intrebat-o pe mama de ce nu poate inima sa bata o singura data. si mama stii ce mi-a raspuns? ca daca ar bate doar o singura data, n-ar mai exista golurile dintre batai. si atunci am intrebat-o: "Dar de ce as avea nevoie de golurile dintre batai?".. ea mi-a raspuns: "pentru ca, intr-o zi, cineva sa vina sa le umple!"..

te rog, hai sa fugim la mare. mi-e dor de mare.

Niciun comentariu: